Apple concureaza cu HBO și Netflix

Apple intră pe piața producției video online și nu este singura companie care are astfel de planuri.

Investiția de un miliard de dolari urmărește depășirea paletei de activități cu care ne-a obișnuit până acum. Bugetul va acoperi costurile a 10 producții care ar putea concura cu cele marca HBO sau Netflix.

Pare o sumă colosală, dar este doar jumătate din suma pe care HBO a investit-o în producțiile sale doar anul trecut.

Mai mult, dacă vorbim de Netflix, în 2018, compania intenționează să investească 7 miliarde de dolari în același gen de activitate.


Până acum, Apple a creat două show-uri, “Planet of the Apps” şi “Carpool Karaoke”, care au fost furnizate prin intermediul platformei Apple Music. Compania deja a intrat în casele oamenilor cu ajutorul Apple TV Box, un media player digital care trasmite clipuri video prin Internet.

Și pe urmele Apple par să calce și rețelele sociale. Facebook, Snapchat și Twitter urmează să-și lărgească orizonturile în ceea ce privește dezvoltarea modalităților de producție și de transmitere video online.

Post Your Comment Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *